Powered By Blogger

sâmbătă, 13 august 2011

Eu...cu mine

Am revenit.

Si nu asa oarecum ci plina de noutati.

Nu stiu pentru cat timp...ideea este ca am revenit si atat.

In ultima vreme s-au intamplat o multime de lucruri pe care nu le-am mai facut pana acum, nu le-am mai trait. Unele dintre ele nici nu le voi mai trai vreodata.

Sa incep cu inceputul... pe data de 2 iulie a.c. am pierdut pe cineva drag mie ca ochii din cap.Tu cititorule vei crede ca din moment ce pot scrie aici despre asta nu a fost atat de important pentru mine. In aceeasi saptamana trebuia sa fie una dintre cele mai fericite zile din viata mea. In fata oamenilor, la cununia civila imi legam viata pentru totdeauna de M.T. Cu inima indurerata, cu haina indoliata, am mers si ne-am unit vietile, fapt ce il putem dovedi printr0un act ce se numeste certificat de casatorie.

La doar o saptamana dupa, am imbracat rochia pe care nu o voi mai imbraca niciodata in viata. Rochia alba de care imi voi aminti totdeauna. Domnul M.T. a dat dovada de o eleganta si de o finete deosebita. Ii multumesc lui Dumnezeu ca totul ne-a iesit bine si il rog sa aiba grija de sufletul celui drag mie plecat dintre noi.

Ce am mai facut nou? Ieri a fost prima mea zi de prospectare la Avon. Este destul de ciudat...eu...care in ultimul timp reuseam sa imi stapanesc emotiile, ieri nu reuseam sa vorbesc cu oamenii.

Si am mai facut ceva nou. Azi, am facut pentru prima data pizza de post si i-am dus si sotului meu la serviciu. Hmm...a fost delicioasa. Nu ca as vrea eu sa ma laud pentru ca...poate nu mi-a iesi atat de buna, dar a fost doar nororcul incepatorului.

Dragul meu cititor, ma retrag...vreau sa il mai stresez putin si pe Dl. Dostoievski pentru ca prea l-am lasat singur de ceva vreme...cat despre Fratii Karamazov...s-a cam asternut colbul pe ei.


M-ai pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu