Powered By Blogger

marți, 30 noiembrie 2010

Musca


Deci...musca asta ma scoate din sarite. Este musca ce asta vara a fost inghetata, multipeda nu a zburat, nu a mers...i-a placut sa doarma, sa stea ascunsa...in schimb, in seara asta, cand impreuna cu E. vizionam eat.pray.love (n.a.-o prostie de film in care sunt amestecate la maxim toate valorile si este materializat totul), si-a facut aparitia punand stapanire pe ecran. O data, de doua ori am iertat-o dar mai apoi m-a scos din sarite si am vrut sa o alerg...ideea este ac eu nu am decat doua picioare iar ea este multi...cat despre aripi, nici nu mai incape vorba. Am apelat la un prosop dar zadarnica mi-a fost incercarea. Cum filmul m-a plictisit, musca m-a sacait..am intrat la somn...cel mai intelept lucru pe care-l puteam face.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu