Powered By Blogger

miercuri, 28 aprilie 2010


M-am saturat sa ma spal la lighean!


Stau in inima Bucurestiului si nu am apa calda la dus! Asta este viata pe care o duc oamenii din capitala? Ieri, spre exemplu, am deschis robinetul...asteptandu-ma sa curga apa calda si...in sfarsit a curs putin...atat incat sa imi ude mana pentru ca la doua secunde s-a oprit. M-am gandit la o chestie destul de interesanta. Ma voi spala in seara asta doar pe o mana, sau mai bine zis voi inmuia jegul si-l voi freca bine cu un prosop si apoi, maine seara, daca va fi apa, ma voi uda si pe a doua mana. Poate asa imi va mai tine si de cald, mai ales ca este uneori in camera un ger de ne crapa neuronul din cap...oricum ar crapa si ar muri de singuratate daca nu ar crapa de ger. E patetic sa stai cu pijamale de plus pe tine si cu halat plusat... Si cand te gandesti ca nici nu sunt o persoana friguroasa. Pe langa efortul de a sta sa incalzesc apa in fiecare seara si dimieata, pe aragaz...a trebuit sa mai fac unul...pe care nu vroiam sa-l fac prea curand...acela de a schimba butelia. Mi s-a terminat gazul! Pana si asta! Dar nu-i nimic, sunt consolat de mic...vorba cantecului. Si colac peste pupaza, ieri la facultate un tip mirosea a transpiratie de iti venea sa vomiti. Eram la sala de lectura. Sunt anul 3 dar nu am intalnit nici un om care sa miroasa a transpiratie pana acum in aceasta facultate. M-am uitat la el si imi venea sa il iau la palme. Il intreb: "scuza-ma unde stai?"...mi-am permis asta pentru ca se uita incontinuu ca un libidinos de parca nu mai vazuse vreo fata pana in momentul respectiv. Plin de entuziasm imi spune ca in caminul facultatii si ca din pacate nu il pot vizita decat ziua. WOW...mi se face greata si il intreb in continuare..." cum iti petreci tu o zi obisnuita din viata...in cursul saptamanii...nu in week-end cand poate mergi acasa sau la biserica?" Raspunsul lui: " pai...luni vine de acasa fresh si cu bani, merg cu prietenii la bere apoi pe la facultate daca avem chef, marti mai am bani merg din nou sa ma distrez dupa amiaza pentru ca pana la pranz dorm si nu ma trezesc pana nu se serveste masa la noi la cantina, apoi ma plimb cu baietii, miercuri mananc in oras pentru ca nu-mi place mancarea de post si seara mergem la orange film cu gagicutzele, joi avem seminarii si trebuie sa venim la facultate si vineri...ar cam fi sfarsit de saptamana, zi scurta, apoi plecam acasa...vrei sa imi mai inveselesti viata, sa mi-o faci mai palpitanta si sa faci parte din ea?" Nu imi vine sa cred ce aud urechile mele, il privesc indelund si ii raspund..si de spalat cand te mai speli daca esti atat de ocupat toata saptamana?

Sunt scorpie pentru ca am intrebat asta?

Un comentariu:

  1. Nu esti scorpie, acum pe buna dreptate, fa-i si tu cadou un sapun si o sticla de apa, poate s-ar simti. Uneori ne este rusine de rusinea cuiva...

    RăspundețiȘtergere