Powered By Blogger

miercuri, 5 mai 2010

compatimire

Eu...sincera sa fiu, nu as sta sa citesc nicidecum postarile de pe acest blog. Daca l-as gasi, poate ca mi-as arunca ochii peste el dar nicidecum nu as sta sa citesc toate prostiile postate pe el. Mi se par de prost gust si mai ales, neinteresante, total neinteresante. Asa ca...dragii mei cititori, imi pare rau ca va dezamagesc dar citindu-mi postarile, ori nu aveti nici un fel de gust in a citi ceva, nu faceti nici o selectie, ori aveti prea mult timp liber...ori ma cunoasteti dar nu indeajuns si vreti sa va dati seama ce-mi mai zace in minte. Ei bine, o sa va spun eu ce-mi zace in minte: NIMIC! Este un nimic imens, incomensurabil, infinit....pana si ultimul neuron pe care il mai aveam mi-a murit de singuratate, nu a gasit niciunul nici macar de imprumut pentru a se fecunda.
Acestea fiind spuse, va compatimesc inca o data daca mai treceti pe aici si va doresc...vizionare placuta...in alta parte sau, de ce nu?...lectura placuta...in alta parte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu