Powered By Blogger

joi, 20 mai 2010

numaratoarea inversa part 1

Da, clar trebuie sa deschid doua procese: primul domnilor de la RADET care se pare ca au uitat sa mai trimita apa calda si in Ghencea si al doilea domnilor de la R.A.T.B care nu baga mai multe auobuze pe ruta Ghencea- Piata Unirii...si eu mi-am tocit toate flecurile pana la facultate si inapoi. Zilele astea pe langa faptul ca a plouat, am avut prilejul de a merge printre stropi...cand se oprea ploaia, plecam de acasa...prin parc pe la Izvor si imi tot vedeam de drumul meu...linistita si cu hainele calcate, nesifonate...daca ma mai urcam in autobuz...coboram si fara nasturi si cu hainele mototolite si cu o stare de voma...groaznica. Asa ca prefer sa imi umplu plamanii de aerul poluat al capitalei si sa merg sprintena spre locurile care prezinta interes pentru mine. Poate in curand voi ajunge la cursuri imbracata in blugi, cu adidasi, cu sapca pe cap si castile in urechi...dupa vreo tura de alergare prin parc.
Licenta...0

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu