Powered By Blogger

marți, 11 mai 2010

Pai...


Deci...chiar trebuie sa scriu asta...a fost cea mai scarboasa chestie traita de mine in ultimii 3 ani...adica, asa cum va dati seama, de cand am venit in Bucuresti.

Pai...azi a fost o zi plina...chiar plina. Am plecat de dimineata (la ora 5) de acasa pentru a-mi ajuta bunul fratior in a mege in "parcul biznisurilor" dupa cum zice el si pentru a participa la o licitatie. Foarte tare! Dupa asta trebuia sa ajung la facultate pentru examenul la Dogmatica... si am ajuns. Ajutata de ea, M. si de El, am facut aproape tot. Slava Domnului ca a trecut si asta...mai am 4 si gata. Dupa examen, am stat la sediu de am completat acele formulare cu 2%, am cautat adresele, am dat telefoane peste telefoane si...am fost la posta. Am trait niste sentimente...ciudate. Incerc sa fiu stapana pe mine, dar este el ciudat sau eu ciudata? Nu pot descrie ce s-a intamplat la posta pentru ca nu s-a intamplat ceva anume de fapt, dar au fost niste sentimente stranii, dar stranii rau. Ma intorc la sediu sa imi iau bagajul si ma suna E. pentru a ma intreba daca mai sunt prin facultate si daca merg acasa. Bineinteles ca mi-am luat lucrurile si am plecat...dar...acum vine partea scarboasa... Ne urcam in 385 de la Piata Unirii si incepem sa vorbim ca doua gaite despre tot ce am facut azi. Langa noi se posteaza un vlajgan care duhnea a borhod de la o posta. La inceput se tine de bara de sus apoi se tot apropia de noi si imi urmarea cuvintele cum ieseau din gura de parca ar f sarit pe mine. Ma dau putin mai in spate crezand ca si E. va veni dupa mine dar...pauza...E. ramane in coltul ei, parand ca nu a inteles ceva. Incepe si ea sa-mi povesteasca si acest duhnitor vlajganos acum nu se mai tinea de bara de fier ci isi lipise mana lipicioasa de la bautura si cine stie ce alte scarbarii pe geam...incepand sa lase o dura asemeni tipei din Titanic...in "faza cea mai tare a filmului:. Ideea este ca Jane a tras destul de repede mana pe acel geam...ei bine, acest...individ isi lasa mana sa alunece lasciv, lasand in uma o dara asemeni unui melc balos..si parea ca se sprijina tot mai mult cu tot corpul de geam, intrand intre mine si E. Ma intorc cu spatele si fac vreo trei pasi dar vad ca E. nu face nimic si o chem. Cand in sfarsit vine, pentru ca ii tot spuneam intr-o disperare sa vina...se intoarce si buricul pamantului si se infige in spatele ei...o trag de mana mai inspre mine si...din greseala imi arunc privirea la...pantalonii tipului. Avea pantaloni de trening visinii si...si...si...era extrem de excitat. Ce scarbos...omul asta se uita la noi si s-a excitat, ba mai mult aproape ca s-a urcat peste noi...unde mai pui ca aproape se infipsese in E. Am tras-o de mana si am mers pana in capatul celalalt al autobuzului iar el...se straduia sa vina dupa noi...norocul nostru a fost ca eram la Izvor si intorcea autobuzul iar el nu avea indeajuns de multa putere pe picioare pentru a circula printre imbulzeala de oameni din autobuz. Coboram la Izvor iar el ne urmareste si coboara si el...am zis ca o sa pice cerul pe mine...GOD! Norocul nostru a fost ca domnul BIG venise deja si ne-am urcat in masina lui si am plecat. Cand i-am povestit despre libidinosul asta din autobuz el a inceput sa rada si m-a intrebat ca de ce nu am zis..."hai domnule, iti dai drumul, pentru ca eu mai am un pic si cobor!"...si asta alt traznit din alt colt. Cum totul este bine cand se termina cu bine, am iesit cu el la o cafea si cu E...si seara a venit peste noi spunand bancuri, glume si glumite si razand in hohote. Adica...ne-am mai destins...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu