Powered By Blogger

vineri, 7 mai 2010

greu

Azi, ca tot studentul in sesiune, am mai avut un examen: Dogma si Spiritualitate...pffffffffff...Sfantul Diadoh al Foticeii si Sfantul Maxim Marturisitorul si Calist Patriarhul cred ca ma bateau daca mai traiau si ma vedeau in ce hal le incurc invataturile. Dar, cum totul este bine cand se termina cu bine, am iesit a doua din clasa si mi-am vazut de treaba mea...adica am cautat o Sectie Financiara in Bucuresti, la Piata Unirii gandindu-ma ca este o zona centrala si ca as putea gasi, dar...pauza! Toata lumea dadea din coate. Am intrat pe la vreo doua banci sa vad daca angajatii stiu dar ei erau si mai paraleli. Un politist se uita la mine cam libidinos, asa ca mi-am purtat picioarele pana la el si l-am intrebat. Extrem de gentil, si-a sunat un coleg si l-a intrebat daca stie de o sectie financiara...si m-a trimis prin spatele magazinului Unirea, pe o strada...Negru Voda. Acum... stiu de Bibescu Voda, pe langa Sfanta Ecaterina, de Radu Voda, cea care duce la manastire...dar nu-i dadeam de cap strazii Negru Voda. Intru necajita pe strada cu biserica Sf Spiridon si intreb la doamna de la xerox...trebuie sa precizez ca eram cu cele doua colege de suflet: A. si E., care iesisera de la examen si bineinteles ca trebuia sa ne limpezim creierul, facand o plimbare si cautand...Sectia Financiara. Langa magazinul doamnei de la xerox, este un magazin cu obiecte bisericesti iar fetele au intrat acolo pentru a intreba si ele ceea ce ma interesa pe mine de fapt. La cateva secunde ne intalnim in fata magazinelor, fetele cu balele scurse pana la piept iar eu...nelamurita. A. a inceput sa-l injure pe tipul care vindea obiecte bisericesti pentru ca era imbracat in blugi...care erau foarte bine asezati pe al sau posterior si o camasa pe care o purta descheiata la vreo sase nasturi aratandu-si astfel pieptul dezgolit si doua patratele. Acum...A. nu era suparata ca era asta intr-o tinuta neadecvata pentru un astfel de magazin ci pentru ca nu-i putea vedea si restul patratelelor. GROAZNIC! Dar...dupa aceasta tragedie existentiala a A. am aflat ca in capatul strazii este aceasta locatie pe care o cautam cu atata interes. Despre E. nu am pomenit nimic pentru ca ea era oripilata dupa ce a iesit din magazin. Asadar, am mers pana in capatul strazii si am gasit aceasta cladire...pe care scria mare: TAXE SI IMPOZITE. Adica, nici aici nu era bine. Cel putin doamna de la ghiseu ne-a spus ca ceea ce cautam noi vom gasi doar daca vom merge pana la Brancoveanu, nr.2. Asa ca ne-am intors pana in dreptul facultatii, unde m-am despartit de fete, ele au plecat catre ale lor casute iar eu m-am intors la...sala de lectura, pentru ca la ora 19 aveam mare sedinta cu colegii din redactia revistei ASTO. A fost cea mai productiva sedinta posibila. Din 9 membrii care suntem in redactie...fuseram 3 si biata An. care se sacrifica mereu pentru asociatie. Bineinteles ca totul este bine cand se termina cu bine. Doamna V. stiind ca noi ne vom intalni in seara aceasta, ne-a dat o bucata maaaare de tort iar cine nu a fost prezent la sedinta, sa-si puna pofta'n cui pentru ca-l mancaram noi pe tot.

Gata, ca am dat prea multe informatii si formularele cu 2% tot nu le-am trimis. Asta fuse si se duse...o zi grea din viata mea. M-ati pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu